002
11 грудня 2012 р. близько ста братів-служителів – пресвітерів, дияконів, керівників молоді  - Дубенського, Млинівського, Демидівського, Радивиліського районів зібрались на регіональну зустріч в Домі молитви церкви ЄХБ м. Дубно.
Після загального співу зі словом до братів звернувся голова ООЦ Басараба Василь Захарович. Він зачитав текст з Другого послання до Коринтян 8:9. Незабаром Різдво…Бог прийшов, щоб нас спасти. Але не тільки спасти, але і довірив нам проповідувати Євангеліє. Благодать – це давати благо. Христос збіднів заради нас, дав нам благо, став Слугою. Повна покора Отцю – ось смирення Христа.
Потім Перший заступник голови Союзу Валерій Степанович Антонюк поділився словом про три радості, які має християнин: радість СПАСІННЯ, радість СВЯТОСТІ і радість СЛУЖІННЯ. Радість «спасіння» – «імена наші записані на небесах», «святість» – чистота в стосунках з Богом, «служіння» – Бог дав привілей бути служителем. Одне із самих головних служінь пастора – виховувати молодих служителів через особисте наставництво та учнівство.
«В Україні є велика потреба в братах, які можуть нести пасторське служіння» – зазначив Валерій Степанович. Ми повинні побачити людей, яких дає нам Бог під опіку, щоб турбуватись про їх духовний зріст і допомогти їм стати служителями.
1 Книга Царів 19:19-21 розповідає про поклик Єлисея до служіння. Єлисей був не бідною людиною, але зробив свій вибір і пішов за Іллею.  Щоб мати учнів потрібно мати авторитет. В І до Тимофія 4:12 говориться про те, що треба бути зразком для вірних. Авторитет не залежить від віку, але є люди, які не визнають ніяких авторитетів. Єлисей виявив готовність прожити життя, як Ілля. Він кардинально змінив стиль свого життя - почав служити пророку. Ми покликані мати одного-трьох учнів.
Які уроки в школі пророка Іллі? Ми вчимо, щоб учні слідували за нами, але самі повинні чітко слідувати за кимось. Апостол Павло казав: «Слідуйте за мною, як я за Христом».
а) наставництво – це змінювати характер людини,
б) навчати учнів перемагати свій успіх,
в) уникати легких доріг до справжньої мети,
г) навчити учнів сприймати критику,
д) не залишати наставника ні при яких умовах.
Найбільший успіх наставника – це коли учень зробив більше ніж наставник.
Після лекції Валерій Степанович та Михайло Андрійович Ільюк давали відповіді на різні питання братів.
Спілкування завершилось смачною вечерею, яку приготували брати і сестри Дубенської церкви.